De første skridt

Dansk

Vi er så småt begyndt at planlægge bryllupet. Vi har snakket om mange af de “store” ting og har sendt et par følere ud visse steder for at finde ud af nærmere detaljer. Der er selvfølgelig lang tid endnu til selve dagen, men jeg kan godt lide at være på forkant med det hele. Der er ingen grund til at vente til sidste øjeblik.

I fredags var jeg med mine forældre kort rundt i de to brudekjolebutikker i Odense, bare lige for at kigge lidt. Det var en anelse skuffende. Der var ikke rigtig nogen af kjolerne, som sagde mig så meget. Pynten var enten alt for meget eller alt for lidt. I det mindste har jeg god tid til at finde den rigtige kjole, for jeg gider ikke gå på kompromis. Hvis man vælger en kjole, som man ikke er tilfreds med, så kan man jo lige så godt lade være med at købe en.

Jeg har også kigget lidt på nettet igen for at finde visuelle repræsentationer af det jeg tror at jeg leder efter (man ved jo aldrig helt, før man har prøvet dem), og forhåbentlig skal jeg i næste måned afsted til et lagersalg af brudekjoler. Det bliver spændende at se, hvad de har. De odenseanske butikker havde ikke så meget at gøre godt med.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.